صادرات انواع گردو بسته بندی

گردو شاه آجیل است و از خشکبارهای پر طرفدار و بسیار پرخاصیت است. گردو انواع مختلفی دارد و به شکل های مختلفی و برای مصارف متعددی استفاده می شود. گردو به شکل بسته نیز عرضه می شود که ممکن است خود گردو یعنی با پوست یا مغز آن بسته بندی شود. صادرات انواع گردو بسته بندی بسیار پر رونق است. صادرات این محصول در بسته بندی های شکیل در سایت فروش و صادرات آن با قیمت ارزان انجام می شود.

صادرات انواع گردو بسته بندی

فرآیند بسته بندی گردو برای صادرات

فرآیند بسته بندی گردو برای صادرات گردو که در ایران تولید می شود جزو بهترین گردوهای منطقه شناخته شده و حتی در بازار جهانی از شهرت زیادی برخوردار است. از این رو سالانه حجم عظیمی از گردوی ایرانی به کشورهای خارجی صادر می گردد. امروزه گردو به شکل بسته بندی شده عرضه و صادر می گردد و با استقبال خوبی نیز همراه است.

در این بخش فرایند بسته بندی گردو برای صادرات را بیان می کنیم. قبل از بسته بندی باید مشخص شود که گردو با پوست باشد یا مغز شده که فرآیند بسته بندی متفاوت می شود. ابتدا گردوهای کاملا رسیده چیده شده و با دست به ردش سنتی یا با دستگاه به روش صنعتی پوست گرفته می شوند.

سپس برای خشک شدن در محیط سایه داری قرار می گیرند. گردوی صادراتی باید عاری از هر گونه آلودگی ناشی از پوست سبز آن باشد. وقتی گردو خشک شد دانه های درشت و یک دست آن جدا شده و در ظرف ها یا کارتن های شکیل و محکمی بسته بندی می شوند یعنی به شکل مرتب و زیبایی چیده می شوند.

اگر قرار باشد مغز گردو بسته بندی شود که ابتدا گردو با با گردو شکن یا دستگاه مغز کرده و داخل بسته های مخصوصی که رطوبت و اکسیژن نفوذ نکند بسته بندی می کنند.گردویی که برای صادرات بسته بندی می شود از بهترین گردوها است که ظاهر زیبا و مغز پر و خوش رنگی دارد. بسته بندی آن نیز به قدری زیبا است که باعث جلب توجه مشتری می شود.

مرکز فروش گردو بسته بندی شده

مرکز فروش گردو بسته بندی شده گردو بسته بندی شده به دلیل این که غالبا کیفیت برتری دارد و در بسته هایی با وزن های مختلف بسته بندی شده که امکان خرید آن برای اقشار مختلف وجود دارد و همچنین برای هدیه دادن نیز مناسب است از طرفداران بیشتری برخوردار است. از این رو صادرات گردو بسته بندی رونق بالایی دارد و به صنعت ارز آوری تبدیل شده است.

مرکز فروش گردو بسته بندی شده این محصول را با کیفیت عالی که تهیه شده از بهترین گردو ها است با قیمت ارزان و استثنایی در سایت خود ارائه می دهد. برای این بتوانید گردو بسته بندی اعلا را در وزن دلخواه خرید کنید فقط باید وارد سایت آن شده و سفارش خود را به ثبت برسانید. در این صورت در اسرع وقت این محصول را تحویل گرفته و لذت یک خرید آنلاین رابرای خود به ارمغان می آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما